Результаты олимпиады по математике начальной школы «Цифрята»

Предварительный результаты и критерии оценивания работ ниже. Для апелляции — укажите в комментарии ФИ ребенка, класс, номер задачи, такие обращения допустимы до 6 июня. После этой даты будут подведены окончательные итоги.

Дипломы олимпиады будут выданы детям, которые учатся в Цифре, в сентябре на занятиях. Тем, кто не учится, но из Киева — выдача дипломов пройдет 28 августа в ТНУ, то есть в день тестирования для поступления в Цифру.

Критерії, 2 кл Критерії, 3 кл Критерії, 4 кл

Олімпіада з математики Цифрята , результат 2х класів

Олімпіада з математики Цифрята , результат 3х класів

Олімпіада з математики Цифрята , результат 4х класів

 

23 thoughts on “Результаты олимпиады по математике начальной школы «Цифрята»

  1. Стречин

    Здравствуйте.
    Со слов ребенка требования писать объяснения к решениям не было. Ребенок услышал, что на результат наличие/отсутствие объяснения не влияет. Она и не писала. Теперь оказывается, за объяснения начисляются баллы в некоторых задачах.
    Расстроены именно этим фактом.
    Большая просьба, доносите до детей, что объяснения писать НУЖНО.

    1. Попов В.Е. Адміністратор

      Во всех аудиториях не только говорилось о необходимости написания решений, но и показывалось где их писать ( специальные бланки для решений с ответами) и что делать, если решения не помещаются. Вместе с тем были и задачи, на которые достаточно было дать только ответ, это тоже обсуждалось.

      1. Євгенія

        Доброго дня. Щиро дякую за олімпіаду!
        Я не претендую на апеляцію, адже головне в олімпіаді участь і перемога над собою. Але хочу також приєднатись до побажання більш зрозуміло доносити до дітей необхідність писати саме розв‘язок. Вони ж хоч і розумнички, але дітки, не завжди з ходу розуміють організаційні моменти.
        Наприклад, проаналізувавши детально результати свого сина, я бачу, що всі, крім однієї, відповіді вірні, але балів мало через відсутність розв‘язку. Хоча часу було досить, він вийшов задовго до закінчення.

        1. Елліна Едуардівна

          Добрий день!
          Умови були роздані виключно після того, як вказали учасникам на важливість надати розв’язки, і де саме. Залишити порожніми рядки, де написано «РОЗВ’ЯЗАННЯ», — вибір дитини.
          Крім того, є ймовірність, що учасник написав щось у поясненні, але не розв’язок, а саме «щось».
          Тому продублюю: претензія «дитина не знала про необхідність писати пояснення» не приймається
          Наступного разу буде більш уважним — досвід точно корисний)

  2. Марина

    Доброго дня! Дякуємо за Олімпіаду!
    Син каже, що друге завдання вирішив один в один з розв‘язком, але отримав 0 балів. Перевірте, будь-ласка. Стеклов Антон, 4 клас, 2 завдання.

    1. Шлапак Ю. В.

      Доброго дня. Приклад у Антона відрізняється від наведеного у розі’язку, зокрема, у Антона залишився великий трикутник з вершинами у трьох кутових фішках початкового трикутника

  3. Іван Тішаєв

    Вітаю!
    Дякуємо за Олімпіаду.
    Провести роботу над помилками потрібно обов’язково, навіть без прицілу на апеляцію.
    Ми хочемо це зробити.
    Але потрібна копія роботи (бо дитина не пам’ятає напевне свої відповіді).
    Надішліть, будь-ласка, копію роботи на зазначений email.
    Дякую.

  4. Юля

    Добрый день!
    Вивчарик Даниил, 4кл, в 7 задаче ошибся в подсчете дней (посчитал как високосный год т.е. в феврале 29 дней), но обоснование верное. 
    Пересмотрите, пожалуйста, его работу.

  5. Константин

    Добрый день!
    Сиваченко Олег 3 класс
    задание №3 ответ другой, но сын проверял задачу и уверен в правильности

    1. Дарія

      Доброго вечора!На жаль, з запропонованими цифрами рівність не досягається- з одного боку 30, з іншого- 29.

  6. Юля

    Добрый день!
    Вивчарик Даня, 4 класс, в 7 задаче ошибся в подсчете дней (посчитал как високосный год т.е. в феврале 29 дней), но обосновал.
    За правильный ход мысли на баллы можно претендовать?(smiley)
    Спасибо!

    1. Шлапак Ю.В.

      Доброго дня. До остаточної відповіді Данія не дорахував: в роботі вказано відставання не за добу, а за 290 годин. Ідея обґрунтування правильна, — бали за неї будуть донараховані.

  7. Олексій Стеклов

    Доброго дня!

    Подаю апеляцію щодо задачі №4, 4-ий клас.
    У розв’язку наводиться система рівнянь:
    • 2в + 2б = 3м + 3б
    • 5в + 5б = 7м + 7б
    , тут:
    • в — це вартість вишневого варення без банки.
    • б — вартість банки.
    • м — це вартість малинового варення без банки.
    В результаті розв’язку системи рівнянь, знаходиться, що:
    • в = м.
    Але давайте продовжимо розв’язок системи рівнянь, підставивши замість «в» вартість «м»:
    • 2м + 2б = 3м + 3б
    віднімемо «2м + 2б» від лівої і правої частини рівняння:
    • 0 = м + б
    оскільки «м» і «б» > 0, то вказане рівняння немає розв’язку (або якщо ціна варення може бути нульовою, то відповідь така, що банка варення = 0).

    В рамках задачі — абсолютно немає потреби розділяти вартість «варення без банки» і «вартість банки». В умові завдання вказано: «2 банки вишневого варення коштують стільки ж, скільки 3 банки малинового. 5 банок вишневого стільки ж, скільки 7 банок малинового. У скільки разів банка малинового варення дорожча банки вишневого?»
    Позначимо «x» — вартість банки вишневого варення (не розбиваючи ціну на ціну окремо варення і ціну банки).
    Позначимо «y» — варість банки малинового варення (не розбиваючи ціну на ціну окремо варення і ціну банки).
    Складемо систему рівнянь:
    • 2x = 3y
    • 5x = 7y
    Із цієї системи рівнянь випливає, що:
    • x = 0
    • y = 0
    Знову отримали відповідь, що ціна варення дорівнює нулю.

    Насправді, якщо взяти умову задачі «2 банки вишневого варення коштують стільки ж, скільки 3 банки малинового», то цілком очевидно, що відповідь «ціна банки вишневого = ціні банки малинового» — не коректна.

    Суть апеляції:
    Не зараховувати задачу нікому. Оскільки умови задачі вказані не коректно.

    Мій син Стеклов Антон вказав відповідь:
    «банка вишневого — в 1,5 рази дорожча за малинове». Ця відповідає умові «2 банки вишневого варення коштують стільки ж, скільки 3 банки малинового».
    Але оскільки умови «2 банки вишневого варення коштують стільки ж, скільки 3 банки малинового. 5 банок вишневого стільки ж, скільки 7 банок малинового» — виконуються лише при нульовій ціні варення, то пропоную не зараховувати рішення цієї задачі нікому.

    1. Попов В.Е. Адміністратор

      Добрый день! Ну мы ждали комментария к этой задаче. Все верно, можно и не отделять стоимость банки от варенья. Тогда цена варенья равна нулю , а значит стоимость их одинакова, а не отличается в 1,5 раза ( что отвечает только первому условию задачи). Так в чем некорректность? Мы рады, что нашелся ученик, который правильно решил задачу

    1. Елліна Едуардівна

      Добрий день! Задача 6. Відповідь Артема «шифр — три». Але у розв’язку дійсно записаний правильний шифр і спроба його пояснити. Бали за задачу 6 додано. Задача 7 — відповідь неправильна, в одному з квадратиків 2х2 клітинки трьох кольорів.

  8. Альона

    Добрый день, подскажите, пожалуйста, в какой-то форме можно забрать диплом сейчас? Будет полезен при поступлении в 5й класс. Спасибо

  9. Альона

    Добрый день, подскажите, пожалуйста, можно забрать диплом сейчас? Будет плюсом при поступлении в 5й класс. Спасибо

  10. Виктория

    Добрый день,
    Прокопенко Матвей 3 класс.
    Пожалуйста проверьте 2-е и 7-е задание.

    1. Дарія

      Доброго вечора! 2 задача у Матвія — фігури не однакові за формою, 7 завдання- неправильна відповідь та пояснення.

Добавить комментарий для Альона Отменить ответ

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code